Monday, January 31, 2011

Percuma RM27!

Leen: Kau tau tak kat KB Mall ada buat promosi gila-gila punya!


Esah: Bestnyaaa.. Nak pegi! Nak pegi! Ada banyak sale ke?


Leen: Fuh, kau tau promosi memang mantap abes! Time kita enter je KB Mall tu, dia bagi kita rm27 free woooooo!! 


Esah: Wow! Sekali masuk dapat rm27.. Macam tak masuk akal.. Ni memang wajib pegi ni! Sape tak nak duit free beb.. Aku nak masuk banyak-banyak kali lah..


Leen: Haha.. Banyak la kau duit free! Zaman sekarang sape nak bagi free senang-senang.. Kau nak buang air pun kena bayar 20sen tau.. Aku acah je laa..


Esah: Ish kau ni.. memang nak kena! Aku mati-mati ingat promosi betul-betul..


Leen: Tapi ada satu tempat ni kau memang leh dapat free tau? Ni memang aku gerenti..


Esah: Ni mesti nak kenakan aku lagi ni? Well.. kat mana? hehe..


Leen: Kau pergi masjid, masuk saf, solat jemaah.. Free free je kau dapat 27 pahala!! Kalau nak lagi banyak, kau pergi la 5 waktu sehari.. sure banyak harta kau nanti..


Esah: Errr..




Written by,
Fadzleen Ezyani

No comments:

Awak mungkin suka baca ini :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please click 'Older Posts'
The Loner says Thank You =)