Monday, April 22, 2013

Baju dan Perempuan!!

Hari ni pergi ambik barang dengan posmen lagi.. Barang apa? Mestilah baju yang dibeli online..Kenapalah saya ni sukaaaa sangat shopping eh? Especially shopping online.. Kadang sampai 2-3kali seminggu ambik barang dengan posmen.. Haha!! Ye lah, senang je klik situ klik sana, tengok-tengok baju ku yang cun melecun dah sampai.. Tak ada penat-penat nak gi KL shopping.. Minyak kereta pun jimat.. Duit mengalir di alam maya ni tak nampak sangat.. Sebab tu sesuka hati je mengklik itu dan ini.. Haiilaaa..

Maka hasilnya? Makin bertambah lah baju koleksi saya.. Berlambak tahu!! Fesyen baru, lama, semua ada.. Tapi yang stressnya, tak ada masa nak pakai.. Alih-alih, hari-hari tetap pakai baju kurung cotton ke kuliah dan wad, memang klasik sangat!.. Ya saya masih seorang pelajar perubatan yang memang tak ada masa nak pergi berjalan-jalan.. Takkan lah saya nak menggayakan fishtail peplum polos yang berenda bersama skirt mermaid ke wad? Atau pakai maxi dress polkadots sleeveless yang dikenakan dengan denim cardigan ke kuliah? Sangat psycho kan? Haha!!

Minggu lepas, ma masuk bilik dan bukak almari saya, "Hmm, banyak sungguh baju Onie ni, tapi kesian baju-baju ni, beli tapi tak pakai, tuan tak ada masa nak melaram" Maaaaa!!! Huh! :(

Tapi.. Tapi kan.. Time nak pergi kenduri kendara sekali sekala seumur hidup (almaklumlah sibuk kan), mesti saya akan berdiri di depan almari sambil melambakkan baju di atas katil, dan mengeluh seorang diri, "Alaaaa, tak ada baju laaa nak pakai!" Hahahaha!!

Itulah penangan baju dan perempuan! Normal lah kan?? ;D

*Future husbandku, harap bersabar ya! teeheee..*

No comments:

Awak mungkin suka baca ini :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please click 'Older Posts'
The Loner says Thank You =)