Friday, September 9, 2011

The 4th Year Candidate =)

Wah wah wah wah!! Terasa wah dengan diri sendiri even tak ada apa pun yang patut di wah kan.. bukan apa.. hari Ahad ni, bersamaan 11 September 2011, saya bakal bergelar pelajar perubatan tahun 4, insyaAllah.. WAH WAH WAH!! hikhik.. bukan wah sebab sebab title, bukan bukan.. tapi wah sebab saya dah jadi senior!! ahakss.. Dulu2 masa 1st year, nampak macam wah, akak/abang 4th yr tu hebat gila, malam2 pergi ward, oncall sampai tengah malam, nampak cam hebat je! wakaka.. *sekali haku dah 4th year maa..* tapi hakikat sebenar tak hebat lansung.. wakaka.. rasa macam tak tau apa2 pun.. kosong sekosong-kosongnya, up lagi dengan cuti sekolah 5 bulan, memang ummmpphh la kadar degenerasi neuron2 ku!teehee.. ;D

Sekarang giliran saya pulak berbizi-bizian di hospital.. Fuuuhhh, semakin besar tanggungjawab di clinical years.. Doakan saya diberi kekuatan untuk menempuh apa jua yang bakal berlaku.. Apa-apapun, saya dah set mind, saya nak enjoyyyyy puas-puas campus life.. Walau mungkin bakal dimarah+ditumbuk+disepak oleh doktor dihadapan patient2, teehee, *bab tumbuk dan sepak, nauzubillah*.. walau bakal menerima jerkahan dari starfnurse, walau bakal di tolak mentah-mentah oleh pesakit, saya mahu senyum sajaaaaa.. mahu enjoyyyy.. sebab saya tahu, nanti dah menginjak ke alam pekerjaan, saya bakal merindui saat-saat 'manis' itu.. Wah, rasa tak sabar pulak!! hihi.. Nanti dpt nametag 4th year ahad ni, rasa macam mahu tayang kat semua org.. hikhik.. moga2 dipanjangkan umur supaya sempat bergelar senior.. hikhik.. ;D

Insyaallah hari ahad ni bakal menambahkan koleksi nametag.. yabedabeduuuu..=)
Thanks for reading

No comments:

Awak mungkin suka baca ini :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please click 'Older Posts'
The Loner says Thank You =)