Friday, March 27, 2015

New addiction!!

Entry kali ni saya nak share addiction terbaru saya.. Actually tak adalah baru sangat, dah berbulan-bulan jugak. Addiction ni adalah dalam erti kata tak dapat tidur lena selagi tak dapat apa yang dimahukan dan asyik terbayang-bayang setiap waktu. Haaa boleh bayangkan tak kegilaan itu.. Hahahaha! Kegilaan ini juga dipengaruhi oleh faktor stress, maka bertambah-tambahlah ke'manic'an ku ini. 

Haaaa, memperkenalkan, the NAELOFARSHAWL addicts. Gambar-gambar ni antara koleksi-koleksi terawal.. Banyaaaak lagi tapi sempat nak berselfie, sebab sebok membeli je.. Haha.. 

Mula-mula tu macam hesitate jugak nak pakai shawl ni pergi kerja. Sebabnya korang tak tau kan, hospital ni macam suatu tempat yang macam ditegah pakai lawa-lawa, cek tak paham sungguh. Tak ada pun peraturan tu, tapi kalau setiap kali rasa macam banyak masa sikit dan melaram sikit, banyak la teguran-teguran kurang enak, "Amboiii nak pergi kenduri ke doktor?", "Pakai lawa-lawa nak pergi mana ni?".. Maka saya pun jadi tawar hati nak melaram. Alih-alih sarung lah baju kurung cotton ku yang lusuh, tudung bawal zaman sekolah dengan sandal nipis. Kenapa? Kalau jadi doktor, tak boleh pakai segak sikit ke? Haaaissshhh.. 

Tapi sekarang saya macam dah tak kisah. Apa-apalah orang nak cakap pun, yang penting diri ini bahagia.. HAHAHA. Sebab instant shawl ni lagi mudah dari tudung bawal sebenarnya. Iron sikit2 dah jadi. Kalau tak sebab pergi kerja, memang lah saya main sarung je, tak iron lansung. Tak payah nak pin banyak. Sarung, lilit aci ikut suka hati engkau and you're done! Dari pukul 6.30 pagi bertolak dari rumah sampai lah ke 6 petang nak balik kerja, tudung ni tak terusik pun. Maintain je, tak yah nak tiup2 suruh muncung. 

Actually banyak sekarang yang imitate. Saya pun beli juga yang imitation, harga separuh lagi murah, tapi pemakai tegar Naelofarshawl akan rasa kelainannya. Serius saya cakap. 











Dan satu lagi saya rasa bakal menjadi kegemaran terbaru... Instant shawl dari Butik Ratu. Selalunya asyik beli dress dan baju kurng je kat Ratu, tapi sejak dia keluarkan instant shawl ni, alamak dah jatuh cinta lah pulak. T_T


No comments:

Awak mungkin suka baca ini :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please click 'Older Posts'
The Loner says Thank You =)