Saturday, November 2, 2013

MAAF

Maaf..
Aku harus berhenti memberi kamu makna..
Aku harus berhenti membuat kamu penasaran..
Aku harus berhenti membuat kamu tertunggu..
Aku harus berhenti menjadi sebab kamu berharap..

Sungguh..
Aku tidak sanggup menonton kamu rebah..
Aku tidak sanggup melihat perit di wajahmu..
Aku tidak sanggup mendengar suara kecewamu.
Aku tidak sanggup manjadi sebab hatimu sakit..

Bukan..
Aku bukan zalim..
Aku bukan pemain cinta..
Aku bukan berniat untuk menjerat..
Walau secara zahir kelihatannya begitu..

Maaf..
Biarkan aku pergi..
Menjauh dari kamu..
Kelak kamu akan terima..
Kelak kamu akan faham..
Biarkan masa menjadi penawar kedukaanmu..

Maafkan aku sayang..
-_-


No comments:

Awak mungkin suka baca ini :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please click 'Older Posts'
The Loner says Thank You =)